Avatar billede Schroeder_ Nybegynder
21. december 2010 - 13:06 Der er 4 kommentarer

HyperX eller Value ram?

Hej og god jul :)

Jeg skal til at lave en computer for min fætter og jeg ved ikke helt hvad man skal tage :) HyperX eller Value ram?

Har læst at HyperX er til overclocking, men har ikke tænkt på at overclocke ram :)

Med venlig hilsen
Schrøder
Avatar billede Schroeder_ Nybegynder
21. december 2010 - 13:08 #1
Nu hvor komplett har tilbud på 2 forskellige grafikkort, men hvad er bedst?

Radeon eller NVIDIA?
Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5
Gainward GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA

Nu har Radeon' jo 2GB, men er det så bedre når man ikke skal op i store opløsninger?
Avatar billede chalde Seniormester
21. december 2010 - 22:20 #2
Hvis der er tale om samme frekvens, så ville jeg lade pengene styre.

Vedr. grafikkortet, ville jeg tage Radeon 6950:
http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/38899-amd-radeon-hd-6970-hd-6950-review.html
http://www.bit-tech.net/hardware/2010/12/16/ati-radeon-hd-6950-review/1
Avatar billede Schroeder_ Nybegynder
21. december 2010 - 23:00 #3
Okay. Findes der nogle bedre grafikkort lige nu?
Avatar billede Schroeder_ Nybegynder
21. december 2010 - 23:09 #4
Hvad jeg har indtil videre har tænkt på at købe

Antec Twelve Hundred
Phenom II X6 1090T 6 MB
ASUS Crosshair IV Formula Republic of Gamers
RAM?
WD Caviar Black WD1002FAEX 1 TB
Cooler Master V6GT
Sapphire Radeon HD 6950 2GB GDDR5

Hvad synes i om det? og er det hele okay? :)