Avatar billede The Real Yoda Juniormester
21. december 2010 - 11:01 Der er 1 løsning

AddOn til PSPad

Hejsa eksperter

Mon der skulle være nogen herinde som kan lave et udvidelse til PSPad i VBScript ?

Det jeg søger er en udvidelse som hver gang man har en fil åben, backtracker alle de inkluderede filer, som måtte findes i den fil man har åben, og i de filer den finder. Derefter laver den en liste over alle de funktioner som den finder i de filer

Tanken er så at man med en hotkey, skulle kunne frembringe en liste over tilgængelige funktioner, og vælge hvilken funktion man vil indsætte.

Det ville ihvertfald for mig lette det daglige arbejde, og jeg er ret så sikker på at jeg ikke er den eneste der kan bruge det ..

I mit tilfælde er vi nogle stykker der arbejder i samme klump filer, og dermed ville det jo også være super nemt at opdage hvis en anden havde lavet en ny funktion.. så længe man husker at navngive sine funktioner lidt logisk

Jeg er også åbne for selv at lave funktionen, men har ikke den store styr på VBS (arbejder selv i ASP Classic hvilket jo lugter lidt af det samme, men alligevel noget anderledes..)

Så gerne peg mig i rette retning.. så løber jeg indtil jeg rammer muren..
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
16. januar 2011 - 13:23 #1
nå.. lukker igen .. fik aldrig løst det..