Avatar billede madand Nybegynder
21. december 2010 - 10:40 Der er 1 løsning

Visual Studio - SVN - UBUNTU

Hej Eksperter,

Jeg ved ikke om jeg burde ha lagt dette spørgsmål i kategorien programmering, men da jeg mere ser det som backup, ligger jeg det her.

Jeg programmerer web apps i Visual Studio 2010 (C#).

jeg kunne godt tænke mig at sætte en server op hvor jeg kunne køre noget SubVersion på, ala VisualSVN / tortoisesvn.

jeg har ikke tænkt mig at købe en Windows Server licens, så derfor er spørgsmålet om jeg kan installere en Ubuntu Server på en stationær og køre SVN på den?

Eller skal det, når det er Visual Studio (Windows) være windows server?

Det behøver ikke være et plugin til Visual Studio, jeg kan sagtens nøjes med at gøre det gennem exploreren.

Skulle mene det bare er filer der bliver overført.

Nogen der har erfaring med det, og evt. kan give en guide/oplevelse/software tips.
Avatar billede madand Nybegynder
26. december 2010 - 19:42 #1
Satte ubuntu desktop op med Subversion.