Avatar billede pflb Nybegynder
21. december 2010 - 08:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kiss HDD VR-538-400

Jeg får meddelsen om HD is not set up hver gang jeg prøver at finde data på disken.

Jeg har prøvet at gendanne standardindstillinger.
Jeg har prøvet at formaterer hd

Jeg har høre Hd starte op, men der er ingen adgang.
Nogle gange virker det som om at den blokere på DVD drevet, så man ikke kan ejecte skiven der sidder i !!

hvordan får jeg gendannet udstyret
Avatar billede wappa Nybegynder
22. december 2010 - 01:19 #1
Har selv været ejer af en kiss, men som dig og mig + mange andre har kiss dvdoptager haft det dårlige ry at de blå kondensator på strøm fordeling lækker.
Du kan ikke gendanne udstyret skal ny blå kondensator til.
Men kan henvise til denne side der kan de nok bedre hjælpe dig på rette vej
http://forum.recordere.dk/forum_topics.asp?FID=19&title=kiss-udstyr
Avatar billede pflb Nybegynder
05. januar 2011 - 08:54 #2
HD står hele tiden og klikker og spinner ikke rigtigt op, så er den gået ?
Avatar billede pflb Nybegynder
20. januar 2011 - 08:20 #3
hvis man sætter en ny HD i er der så noget specielt man skal fortage sig for at det virker