Avatar billede KristinaKbh Nybegynder
16. december 2010 - 16:11 Der er 4 kommentarer

Web-programmør/web-designer søges til nyt, spændende koncept

Vi søger en web-programmør/web-designer, meget gerne med erfaring i photoshop også. Vi har udviklet et unikt koncept og har styr på konceptet, forretningsplan, det økonomiske, salgskanaler, markedsføring osv., men mangler en programmør. Vi forestiller os, at det kan udvikles i et open-source system, såsom Joomla, men er ikke helt sikre. Uanset, så er det essentielt at du har erfaring med at programmere temmelig avancerede web-sites og er vant til mere end simple HTML-sider.
Vi er interesseret i både partnerskab eller en form for provisions-løn. Kontant afregning kan også komme på tale, men ikke vores 1. prioritet, da konceptet vil skulle blive ved med at udvikles.
Vi forestiller at vi mødes og gennemgår mulighederne sammen. Da vi gerne vil holde kortene tæt ind til kroppen omkring konceptet, er det en forudsætning at du er villig til at underskrive en hemmeligholdelsesaftale. Vi er bosiddende i København.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Mvh
Kristina
Avatar billede The_Buzz Novice
16. december 2010 - 20:09 #1
Hej Kristina

Hvis i beslutter jer for at få en professionel php programmør til at ordne sagen for jer - kan i jo tage et kig på mine services på www.modified.dk - jo flere timer i booker, jo billigere bliver det :)
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2010 - 20:12 #2
Hej Kristina

Det lyder meget interessant, jeg har en del erfaring med færdige systemer, så som joomla, men har efterhånden også lavet en del systemer selv.
Jeg vil meget gerne høre mere om jeres tanker og ideer, er bosat uden for københavn og vil sagtens kunne mødes med jer.
I kan fange mig på osj@device.dk så kan jeg sende jer mere informationer.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede mwm77 Nybegynder
27. december 2010 - 04:46 #3
Hej Kristina.

Jeg kunne godt være intresseret i at hører nærmere. Jeg er pro freelance programmør, og kan leverer alt fra små til store opgaver. Jeg er dog ikke til at opsætte tingene i open source, da jeg er programmør af blod. Hjælpe programmer til en programmør, ville jeg ikke definer som en programmør, men blot en opsætter. Men det er nok bare min mening, og skal sikkert nok hører for den her nu på eksperten :-).

Jeg programmer bare alting selv istedet for, og kan uden tvivl leverer et bedre produkt, end guidelines fra open source programmerne.

Jeg kan tilbyde den fulde løsning i både design, programmering, markedsføring, søgemaskine optimering, reklame osv. Du er velkommen til at kontakte mig, eller besøge min hjemmeside på www.mwmstudio.dk "Den mangler arbejdstimer, da jeg altid koder på andres istedet"..hehe du ved en mekaniker kører også alt selv rundt i en gammel bil..

Du er velkommen til at vende tilbage hvis vi skal prøve at snak lidt om tingene.

Mvh.. Mwm
Avatar billede KristinaKbh Nybegynder
28. december 2010 - 11:40 #4
Hej Michel

Tak for din henvendelse. Vores udgangspunkt er at få det lavet i et open source program, men hvis det ikke kan lade sig gøre, vil jeg tillade mig at vende tilbage til dig.

På forhånd tak.

mvh
Kristina