Avatar billede jmy Nybegynder
16. december 2010 - 13:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vis resultat fra søgning i nyt vindue hjælp hjælp

Hejsa

jeg har brug for hjælp.

Jeg har en htm side, jeg fåer vist i et iframe i Sharepoint 2007 (Moss).
På denne side har jeg en søgemaskine, og den er sat til at vise resultatet i en ny side target="_blank", hvilket også fungerer når siden ikke ligger i en anden side dvs. jeg har brug for en løsning til, hvordan jeg får vist mine resultater i et nyt vindue, og ikke som det gør nu på en ny side i iframen.
Avatar billede jmy Nybegynder
22. december 2010 - 14:29 #1
er der slet ingen der har lyst til at hjælpe?
Avatar billede webit Nybegynder
21. januar 2011 - 10:37 #2
hvis det ikke behøver at være et "nyt" vindue men en popup som dog ikke bliver blokkeret så ville jeg  hente søgeresultatet ind i jquery's dialog element og vise det via den.

Ellers er vi ude i at der skal være noget javascript kode som søger for at kalde parent siden og kalde søgesiden der fra. Men det bliver en hele dele mere besværligt.
Avatar billede jmy Nybegynder
23. februar 2011 - 09:02 #3
Hej Webit
Undskyld den var lige smutte for mig :o(
Jeg kan desværre ikke bruge en popup, jeg skal have åbnet siden i en ny side, og jeg har prøvet at bruge window.open, men dette virker heller ikke, det forstår jeg jo ikke en brik af.

Kender du evt. en anden løsning jeg kan bruge?