Avatar billede pesa Nybegynder
15. december 2010 - 22:45 Der er 1 kommentar

Baggrundsbilleder med flere funktioner

Hej Eksperter

Jeg ønsker på min hjemmeside at få en baggrund, der har følgende egenskaber:

- Det skal fylde hele baggrunden forstået på den måde at det tilpasser sig brugerens skærmopløsning. Jeg tænker den stretcher i bredden og skjuler lidt af bunden hvis folk bruger widescreen. Baggrunden skal ikke gentages.

- Baggrunden skal være fast. Dvs. når der scrolles skal baggrunden stå stille.

- Ønskeligt skal baggrunden skifte når man kommer til en ny side på min side. Ønskeligt styres det som random så der altid kommer et nyt billede når man klikker ind på min forside.

- Er det muligt, hvilken størrelse billeder er da at foretrække?

- Det må ikke være flash.

Nogle ideer? På forhånd tak.
Avatar billede pesa Nybegynder
03. januar 2011 - 20:29 #1
Eller flere af funktionerne?