Avatar billede bakgerding Nybegynder
15. december 2010 - 22:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google server Name

Hej Nørder

JEg har lige et spørgsmål, som lyder på hvad er google´s server name.

skal nemlig bruge det til at oprette en ekstern mailbox hos TDC.

hilsen kasper
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2010 - 22:25 #1
Avatar billede bakgerding Nybegynder
15. december 2010 - 22:32 #2
Inde på tdc´s hjemmeside kan man oprette en ekstern mailbox som henter mail fra andre mailkontoes og til denne opsætning ska man bruge et server navn og ved virkelig ikk hva det er .....
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2010 - 22:41 #3
Hvorfor ikke videresende til TDC mail fra Gmail?
Evt. bruge IMAP: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=da&answer=77695
Avatar billede vejmand Juniormester
15. december 2010 - 22:41 #4
Hmmm, det må være pop.gmail.com
Avatar billede bakgerding Nybegynder
16. december 2010 - 10:40 #5
prøver at videre sende den via imap john_stigers kom med et svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2010 - 20:34 #6
:)