Avatar billede sf Nybegynder
14. december 2010 - 17:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

stream socket vb6

er winsocket et "stream socket" ?  skal bruge noget der virker som "NetworkStream" i .NET nogle der har en guide til et stream socket til vb6?
Avatar billede arne_v Ekspert
15. december 2010 - 03:26 #1
VB6 WinSock bruger TCP ligesom .NET TcpClient og NetworkStream.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. december 2010 - 03:27 #2
Google has masser af hits på:
  VB6 winsock
Avatar billede sf Nybegynder
15. december 2010 - 16:03 #3
hmm prøver bare at connecte til en server der kun svare ved connect fra NetworkStream objektet fra .NET skal hente adresse oplysninger ud fra cpr nummer ikke nogle der kender noget til den!?
Avatar billede sf Nybegynder
15. december 2010 - 17:25 #4
det er vist noget med jeg skal sidde et andet sted for at få svar fra den server.. tag arne_v lav lige svar
Avatar billede arne_v Ekspert
15. december 2010 - 17:54 #5
ok
Avatar billede arne_v Ekspert
03. marts 2011 - 03:57 #6
så mangler du bare at acceptere