Avatar billede nat3 Nybegynder
14. december 2010 - 12:05 Der er 10 kommentarer

google kan ikke åbnes

Jeg kan ikke åbne google.dk
google.com
alle andre hjemme sider er der intet problem ,at åbne.
hvad skal jeg gøre ,for ,at dette side åbnes igen?
Avatar billede teknik Juniormester
14. december 2010 - 13:02 #1
Lyder mest som om du har en firewall, og at du - eller en evt. anden bruger ved et uheld har fået sat google på listen over sider som skal blokeres.
Avatar billede madsens90 Praktikant
14. december 2010 - 13:18 #2
Ved ikke om det allerede er gjort, men prøv at genstart maskinen.
Avatar billede nat3 Nybegynder
14. december 2010 - 13:32 #3
tak...men dette er sket for ca. flere måneder siden og nu det irritere mig grænse løst
Avatar billede nat3 Nybegynder
14. december 2010 - 13:33 #4
hvordan man åbner den igen  ?
tak for hjælpen på forhånd :)
14. december 2010 - 14:01 #5
Lidt mere info ?

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilken "Browser" / version ?
Hvilket Sikkerhedsprogram ?
Avatar billede nat3 Nybegynder
14. december 2010 - 14:35 #6
Da det er arbejds pc - vi bruger norton antivirus og windows er 98(mener jeg)
14. december 2010 - 14:48 #7
Jeg kan ikke forestille mig at der stadig er noget seriøse (?) arbejdsPC (?) der kørere den gamle WIN98 ???

Check lige igen !
Det står jo med kæmpe bogstaver på skærmen når PC'en starter op...
Avatar billede nat3 Nybegynder
15. december 2010 - 10:06 #8
Det er arb. PC og den er utrolig gammel
ja WIN98
Avatar billede nat3 Nybegynder
16. december 2010 - 13:34 #9
vi har lige fået win xp :) men min google virker stadig ikke....
er der nogen kan hjælpe?
16. december 2010 - 20:47 #10
Husk hvilket århundrede vi lever i ? *S* ...

...vi har lige fået win xp :) ... - hvordan skal det forståes ? Er det så stadig præcist www.google.dk den ikke kan vise internetmæssigt ?