Avatar billede dortheam Nybegynder
13. december 2010 - 13:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CD/MP3

Jeg ved ikke, om dette spørgsmål hører hjemme her - men nu prøver jeg.
En discman, der også kan afspille MP3 (lydbøger)... altså både cd og MP3-format. Jeg synes ikke, jeg kan finde info om, hvad man skal kigge efter.
Det er en gave. Den skal være god i lyden og pålidelig i drift. Til en pris på max 600 kr, er det så muligt?
Jeg har fundet Sony CD Walkman D-NE241 (540 kr) - men jeg har slet ingen forstand på det...
Avatar billede frem-ad Professor
13. december 2010 - 16:07 #1
Hallo
Dit eget bud er ganske udmærket, Du kan se her  http://www.eksperten.dk/spm/926380 du kan se den kan spille mp3 under Mp3

Ellers er der et andet bud her
http://www.pixmania.com/dk/dk/2718915/art/philips/cd-mp3-afspiller-exp2540.html?srcid=7139&Partenaire=Pricerunner_DKdk&CodePromo=oui&aftrack=TVRBd05qc3hOak14T3pBeU5qSTRNVEEzOzEyOTIyNTIzNTk7
I følge de tekniske specifikationer så har den lidt længere levetid.

Men jeg tror de fleste discman (ordentlig kvalitet) kan køre MP3 idag. Men hvis du vil købe en fysisk butik så kan du se/få at vide om de tager mp3. Og jeg vil mene du godt kan få en god til 600 kr.
Avatar billede dortheam Nybegynder
28. december 2010 - 13:08 #2
Åh undskyld, jeg glemte at give dig point. Tak for hjælpen. Fandt en Philips til 499, og den virker fint :-)
Avatar billede dortheam Nybegynder
28. december 2010 - 13:09 #3
Og jeg roder lige i det. Skriv lige et svar, jeg kan godkende. Var lige ved at give mig selv pointene:-)
Avatar billede frem-ad Professor
28. december 2010 - 15:17 #4
ok