Avatar billede snaps Nybegynder
27. juli 2001 - 10:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Desktop shorcut WinNT4.0

Er det mon muligt i lighed med windows98, at få en shortcut til desktop\'en på WinNT4.0?

Jeg ved godt man kan højreklikke på bundmenuen og så \"Minimize All Windows\" men hvis det var muligt med shortcut\'en, ville det være en fordel...

Snaps
Avatar billede jasber Nybegynder
27. juli 2001 - 10:17 #1
Sammen med SP4 til NT4.0 ligger ver. 4.01 af MSIE. Denne installer giver dig mulighed for at installere en \"Desktop update\" hvilket giver dig en desktop ligesom på Win98, incl. et \"show desktop\" icon (hvis det er det du leder efter)
Avatar billede jasber Nybegynder
27. juli 2001 - 10:18 #2
eller det vil sige, de ligger ihvertfald sammen hvis du har en CD med SP4 fra Microsoft.
Avatar billede snaps Nybegynder
27. juli 2001 - 10:25 #3
Det var lige det svar jeg ledte efter. Jeg kører allerede SP5 på min Pc. Er det muligt at etablere den nævnte feature, efter installationen og hvor/hvordan gør man det i givet fald?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
27. juli 2001 - 12:06 #4
tryk på \"windows tasten\" + \"d\"
Avatar billede snaps Nybegynder
27. juli 2001 - 12:42 #5
Det virker ikke Carsten Lusk. Ideen er at komme direkte til desktoppen - som når man bruger funktionen \"Minimize All Windows\"
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
27. juli 2001 - 12:45 #6
når du trykker windowstasten + d så kommer skrivebordet da også frem lige meget hvor mange vinduer der er åbne ! (jeg har lige prøvet med en nt4 server)
Avatar billede snaps Nybegynder
27. juli 2001 - 12:49 #7
Det er muligt den gør hos dig, men det gør den ikke hos mig...
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
27. juli 2001 - 12:51 #8
nå..!