Avatar billede bonne11 Nybegynder
12. december 2010 - 16:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gamer skrivebord?

Hej eksperter, jeg håber i kan hjælpe mig! Jeg elsker at game, men mit skrivebord er ikke gameragtig nok.. Jeg kan ikke finde noget på nettet, kan i? Der skal være plads til to personer som har god plads med mus. På forhånd tak:D!
Avatar billede chalde Seniormester
12. december 2010 - 23:14 #1
Gameragtigt?
Det må jeg lige have en nærmere definition af.
Avatar billede bonne11 Nybegynder
13. december 2010 - 15:12 #2
Altså god plads til to personer. Et der har hylder til spil, og et fedt design:)
Avatar billede pstidsen Novice
01. januar 2011 - 23:55 #3
Hvis du millionær er de her fede: http://www.pcworld.dk/galleri/se_verdens_fedeste_gamer-stole_her

Men altså, bord til to personer?? Har Silvan ikke det? Eller hvad er det lige du tænker? :)
Avatar billede bonne11 Nybegynder
04. januar 2011 - 20:51 #4
Nej.... Jeg kan ikke finde et skrivebord hvor der kan sidde 2 personer:(
Avatar billede pstidsen Novice
05. januar 2011 - 16:56 #5
Avatar billede bonne11 Nybegynder
05. januar 2011 - 20:58 #6
Det er det sikkert, men jeg tænker på et til godt og vel maks 1000 kr.:)
Avatar billede pstidsen Novice
05. januar 2011 - 21:02 #7
Tror altså bare det er ud i silvan, ikea eller noget og kigge. Der er MASSER af store borde. Eller hvis du er lidt gør det selv mand kan du finde en fin bordplade og sætte op ad en mur. Jeg sidder ved et 2,5-3 meter langt bord, eller mere bare en bordplade ;)
Avatar billede bonne11 Nybegynder
09. marts 2011 - 19:47 #9
Jo tak, havde helt glemt det:-). Læg da et svar dig der som den sidste skrev, for det kunne jeg godt bruge:)!
Avatar billede pstidsen Novice
09. marts 2011 - 19:50 #10
Svar