Avatar billede Slettet bruger
12. december 2010 - 13:23 Der er 7 kommentarer

Hp printer virker ikke på ny bærbar!! Hjælp?

Hej jeg har en Hp psc 1340 all-in-one printer. Jeg har lige fårt en ny hp bærbar computer som jeg gerne vil installere printeren på. Computerens system er windows 7 64-bit. Når jeg sætter usb stikket i computeren sker der ingenting hvad skal jeg gøre?? Skal bruge den til Terminsprøve imorgen:O Please hjælp!
Tak på forhånd
Avatar billede joergen_vinther Nybegynder
12. december 2010 - 13:26 #1
Har du installeret printerdriveren?
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. december 2010 - 13:38 #2
Til HP printere må du først sætte USB kablet i når installationen beder dig tilslutte kablet. altså sæt installations CD i og tryk instal
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2010 - 13:51 #4
claes når jeg sætter usb kablet i computeren sker der ingenting, og der står den selv skulle installere driveren??

Installations cden virker kun op til xp.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2010 - 14:41 #5
Da jeg installerede win7 pro og prøvede at udskrive med min HP, blev der meldt fejl. poko1 har ret når det gælder XP, men med win 7 lod jeg bare windows installere en driver fra nettet, medens HP var åben og med kablet sat til. Efter install. kørte det bare.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. december 2010 - 14:59 #6
windows update skal være sat til automatisk, og der skal være forbindelse til internettet. Resten burde ske af sig selv.
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2010 - 16:59 #7
#6 Det er ikke nødvendigt. Man kan i Enhedshåndtering (Device manager) trykke på opdater driver.