Avatar billede tnla Mester
27. juli 2001 - 09:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

CD

Når jeg tager en CD ud af D-drevet og indsætter en anden, opfører min computer sig jævnligt som om det stadig var den første der sad i drevet. Hvad skyldes det, og hvad kan jeg gøre?
Avatar billede bnau Nybegynder
27. juli 2001 - 09:52 #1
Kan du ikke få adgang til filerne på den nye cd?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
27. juli 2001 - 09:54 #2
det skyldes at windows ikke når at opdatere, eller se at du fjerne cd\'en, prøv at trykke et par gange på F5 når du har indsat den nye cd!
Avatar billede mc3762 Nybegynder
27. juli 2001 - 09:54 #3
Hvis du har åbnet den en mappe således at du kan se den første cd, og derefter sætter en ny i, er problemet at mange computere ikke når at opdatere... Der er mange som slet ikke manuelt opdatere.. Hvis du går ud af alt og derefter skifter cd, og går ind på cd drevet, skulle det virke.. :-)
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
27. juli 2001 - 09:56 #4
Hvis det er i stifinder, kan du opdatere (F5), når du skal bruge den nye CD.
Avatar billede makse Nybegynder
27. juli 2001 - 10:13 #5
Gå ind i enhedshåndtering (Winkey+Pause) > D-klik på dit CD-Rom drev > Fanen Indstillinger - se efter at der er sat hak i \'Automatisk besked....\'
Avatar billede tnla Mester
27. juli 2001 - 10:19 #6
Tak, jeg prøver jeres forslag når jeg kommer hjem.
Avatar billede tnla Mester
27. juli 2001 - 10:20 #7
Svar til bnau: Nej.
Avatar billede mc3762 Nybegynder
27. juli 2001 - 10:21 #8
Hvad med uddeling af point??? :-)
Avatar billede hotpop Novice
27. juli 2001 - 10:52 #9
mc3762> Rolig nu :) han er sikkert på arbejde, for han prøver dem først når han kommer hjem :)
Avatar billede tnla Mester
30. juli 2001 - 10:26 #10
Hej igen. At klikke F5 eller \"Opdater\" gør ingen forskel. Til gengæld virker det når jeg sætter et hak i \"Automatisk besked når cd indsættes\". Det havde jeg ellers fjernet da det kan have ulemper under brænding.
Avatar billede makse Nybegynder
30. juli 2001 - 12:20 #11
Takker for point. :)