Avatar billede kralle90 Nybegynder
11. december 2010 - 12:04 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Bedste mobilabonnement + internet til dato ?

Hey fellows :)

Jeg står og skal til at finde mig en smart-phone / iphone / ipad telefon til et abonnement med en del / frit internet.
Men der er så mange forskellige teleselvskaber at vælge imellem så ved ikke hvad der er bedst, eller hvem der har de bedste tilbud nu til dags.

Telia har jeg nægtet mig selv adgang til, eftersom de har røvrendt mig gang på gang, f*** TELIA .

Håber der sidder nogle hajer derude som kan gi mig et hint.

På forhånd tak.
- Christian Thomsen
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2010 - 12:07 #1
Jeg er tilfreds med Oister.dk
Avatar billede The_Buzz Novice
11. december 2010 - 12:14 #2
www.cbb.dk
Koster mig 49 om måneden for data trafik - De har vist også et års data for 490,-

Desuden har de pt. et tilbud på et års sms for 99,-

Hele min familie bruger CBB - så jeg har køb CBB til CBB - hvilket koster 28,- om måneden og så kan jeg ringe så vildt jeg vil til dem uden det koster en krone, ikke engang opkaldsafgift betaler man.
Avatar billede The_Buzz Novice
11. december 2010 - 12:15 #3
En lille sidebemærkning - du har 600 points ude - måske tid til cleanup session?
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/kralle90
Avatar billede kralle90 Nybegynder
11. december 2010 - 12:24 #4
Jeg skal nok rydde op ;) ..

Jeg har selv lige haft CBB, men har de iPhones osv?
Avatar billede The_Buzz Novice
11. december 2010 - 12:36 #5
Kralle90

Man køber da sin telefon uden at binde sig med en fodlænke eller håndjern :) Det er (næsten) altid billigere :)
Avatar billede kralle90 Nybegynder
11. december 2010 - 13:02 #6
Hehe det har du såvel ret i, men nu er det jul og jeg har ikke penge nok :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. december 2010 - 13:08 #7
Man køber da sin telefon uden at binde sig med en fodlænke eller håndjern :) Det er (næsten) altid billigere :)

Ret til sjældent billigere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2011 - 19:00 #8
Hvad så...????
Avatar billede kralle90 Nybegynder
29. marts 2012 - 10:34 #9
lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2012 - 12:42 #10
Og du tog point selv fordi ... ?
Avatar billede kralle90 Nybegynder
17. april 2012 - 17:36 #11
Jeg tog points selv, fordi jeg intet brugbart fik på daværende tidspunkt. Har ikke kunne bruge det til noget som helst, sorry. Så derfor, og fordi jeg kom herind efter 1 år.

Og til dig john, jeg kan ikke se noget som helst brugbart fra dig i denne tråd, hvad mener du selv du har sagt, som ville være brugbart?

Jeg skulle bruge en telefon med abonnement så billigt som muligt, du siger :

: Ret til sjældent billigere.

1 år efter : Hvad så...????

2 år efter : Og du tog point selv fordi ... ?
Avatar billede kralle90 Nybegynder
17. april 2012 - 17:39 #12
- Og ingen andre havde givet et svar, så endnu en grund til at jeg bare lukkede det, eftersom jeg får klager over at jeg har points ude.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2012 - 19:49 #13
Klager?
Du får mails omkring åbne spørgsmål fra eksperten.dk! Det er altså ikke en klage :D
Og så reagerer du ikke når du får mail...

(Du kunne ikke reagere på #1 og #2 og bede dem uddybe evt?)

Håber du fatter nu hvorfor #10 blev skrevet...
Avatar billede emilpedersen94 Nybegynder
17. november 2012 - 10:52 #14
Rigtig billige abonnementer osv :-)

http://emilpedersen.acnshop.eu
Avatar billede KurtHansen123 Nybegynder
04. marts 2014 - 15:49 #15
Der findes en masse sammenligningssider på nettet, hvor du nemt kan finde det billigste mobilabonnement.

Et eksempel på en sådan side er www.mp.dk, hvor du indtaster dine krav til dit kommende mobilabonnement. Når du har gjort dette får du vist de billigste abonnementer på baggrund af din unikke søgning.

Det kan dermed ikke være nemmere eller hurtigere at finde det billigste mobilabonnement.

Håber dette hjælper dig med dit spørgsmål :)