Avatar billede maydaymaster Nybegynder
10. december 2010 - 10:51 Der er 6 kommentarer

Kan ikke logge ind på nogle sites at all.

Hej Ekspert, jeg spørger fra en ven, hun har det her problem med at hun ikke kan logge ind på nogle hjemmesider, det vil sige facebook, devianart, hun har fået formateret sin computer, sådan helt forfra, det er dog en computer der har i installationen det meste af adobe pakken, også videre.

Når man skriver sit login/password, så kommer der bare siden frem hvor der står at den ikke kan indlæse det, uden en grund eller noget. det er meget specielt, Hun havde også problemer med Dropbox på internet eksplorer (vi har prøvet de 3 ovennævnte hjemmesider på firefox & IE)

Håber i kan hjælpe, og håber jeg har uddybet det nok. :)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2010 - 12:53 #1
er det password du bare ikke kender

lav sådan en cd og boot op på den og fjern det

http://ophcrack.sourceforge.net/

men generelt er det jo bare at geninstallere den så har du jo styr på den

sådan generelt foregår det på denne måde

http://www.techtalkz.com/windows-7/514412-windows-7-installation-guide-tutorial.html

http://www.techtalkz.com/gallery/files/1/Windows7-2008-11-04-14-54-52.jpg

jeg slår den altid ned på avanceret og fjerner partition c og opretter en ny i et huk - nu bliver den auto formateret og er helt clean
Avatar billede maydaymaster Nybegynder
11. december 2010 - 01:10 #2
Hejsa, nej det er ikke mit windows der er noget galt men mere mit Internet eksplorer/firefox, det gider ikke logge mig ind på nogle sidder, Når jeg prøver at logge ind på facebook, siger den bare at siden ikke kan indlæses. :) Det med Windows 7 er en opsætning den computer jeg bruger har. :)
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2010 - 08:03 #3
kunne være snavs på din pc

hent freeware version og opdater slå den ned på fuld scanning og lad den fjerne hvad den finder

http://www.malwarebytes.org/

der er kommet et nyt fix-it center fra microsoft du burde prøve

http://support.microsoft.com/fixit/

m.v.h
11. december 2010 - 10:26 #4
...hun har fået formateret sin computer...

... kan du i det hele tage 'se' noget som helst fra Internettet ?

Forstået på den måde at er der 100% styr på driversoftware mm. ??? Eks. til netværkskortet ?
Avatar billede maydaymaster Nybegynder
11. december 2010 - 17:17 #5
Ja vi kan sagtens gå på nettet, det er kun selve login siderne der er noget galt med. :)
Så altså vi kan både søge på google og alt det, men når vi prøver at logge hende ind nogle steder så kan den ikke indlæse siden..
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2010 - 18:35 #6
i det tilfælde så prøv lige linken fixit ok
inden du geninstallerer styresystemet

m.v.h