Avatar billede -Munken- Nybegynder
09. december 2010 - 22:03 Der er 1 løsning

Best Practice - Watchguard SSL 100

Hej.

Har opsat en Watchguard SSL 100 vpn boks, som er integrede med et AD.

Jeg har oprettet ressourcer på boksen, og opsat regler ud fra, hvilken GPO'er brugerne er medlem af.
Alt dette virker helt perfekt, og brugerne får også deres adgange.

Dog er jeg lidt i tvivl omkring, om jeg har oprettet ressource reglerne på den smarteste måde.
For hver eneste GPO, har jeg oprettet en regel, som består af nogle fast tunnel adgange, samt nogle unike tunneler, som brugeren også skal have.
Dvs. at brugeren kun får vist ét logo, der så åbner op for x antal tunnelser.
Dette virker også som det skal, men er nu udefor, at fra brugeren logger ind på boksen, til at de får vist ressource billede, går der over 1 minut.

(I starten gik der max 10sek, før denne side blev vist.)

Håber lidt på, at der sidder nogle mennesker herinde, som har kendskab til denne Watchguard SSL, og kan vejlede mig lidt.

Hvis I har behov for flere informationer, eller billeder til at forstå ovenstående, så skriv lige retur.
Avatar billede -Munken- Nybegynder
17. december 2010 - 22:56 #1
Tråd lukkes igen.

Fandt løsning anden steds!