Avatar billede Linep Nybegynder
08. december 2010 - 19:41 Der er 2 kommentarer

Hdmi problem!!

Hej alle :)
Jeg har et samsung 22 tommer tv, der skulle kunne tage hdmi. men når jeg sætter mit hdmi kabel i tv'et og min Toshiba 17 tommer bærbar computer, kommer der intet frem!
Jeg har ændret sourcen til Hdmi, og tjekket at stikket er sat ordentligt i begge steder.
Tv'et har opfanget at der er sat et hdmi-stik i og siger "kontroller tilsluttede enheds strøm og dens kabeltilslutning, eller kontroller kildevalg".
Når jeg går ind i windows mobilitetscenter og søger efter ekstern skærm finder den ingen skærm, og det gør den heller ikke når jeg går ind i skærme i personlige indstillinger kan den heller ikke finde skærm nr. 2!

Jeg behøver virkelig hjælp!!!!
Avatar billede snokey Nybegynder
08. december 2010 - 21:39 #1
Prøv højerklik på skrivebordet, vælg skærmopløsning, hvis du så trykker rigistre, finder den så en anden skærm?
Avatar billede snokey Nybegynder
08. december 2010 - 21:40 #2
Er der ikke også en genvej på tastaturet? hvis du trykker f og så er der vist et skærmsymbol på en af tasterne