Avatar billede sitecoredk Nybegynder
08. december 2010 - 18:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Online Versions Styrings Service

Hej!

Jeg har følgende ønske/problem:
Jge har en masse NET applikationer, som jeg har lavet. Jeg arbejder på disse i ny og næ, og tager hele tiden backup a disse applikationer og ligger backupen rundt omkring (ekstern harddisk, bærbar pc, usb stik!! o.lign.).
Ofte sker det for mig, at jeg ikke er klar over hvilken version af en applikation, der er den seneste, som jeg har ændret i.

Dette problem kan sagtens løses ved blot at have et webhotel, hvor jeg ligger alle applikationer op i, og når jeg så skal arbejde med en applikation, så downloader jeg blot applikationen, ændrer i den og smider de seneste filer tilbage til webhotellet. Det er ikke det jeg vil.

Det som jeg tilgengæld rigtigt godt kunne tænke mig, var at have en online versionsstyrings service/program. Jeg tænker på noget i retning af at jeg åbner Visual Studio og derefter henter jeg en eller anden applikation ned (inde fra Visual Studio), ændrer i de filer som jeg ønsker og tilsidst "commiter" disse filer tilbage til online server/applikation eller hvad nu det end måtte være.

Er dette ikke muligt?

NB: Jeg har ikke nogen personlig server (og ønsker heller ikke at have det). Tilgengæld har jeg asp.net webhotel liggende hos Surftown, hvis det kan bruges til noget.

Håber at høre fra nogen.

Og tak for at have læst denne tråd.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. december 2010 - 20:18 #1
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
08. december 2010 - 22:13 #2
Hej Arne
Tak for det hurtige svar. Det ser ganske fornuftigt ud.
Du er velkommen til at et nyt indlæg, markeret som "svar"!

Venlig hilsen

Samar
Avatar billede arne_v Ekspert
08. december 2010 - 22:23 #3
svar