Avatar billede mikkeltheman Nybegynder
07. december 2010 - 21:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valg af webshop

Hej hvad vil i anbefale at jeg sætter op som webshop? Joomla+virtuemart?,magento commerce? Eller et tredje? Den skal kunne sende order til email. Tak venter spændt
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 08:09 #1
Det er jo smag og behag hvad man er mest til og synes er godt/emt at arbejde med.
Begge de muligheder du nævner og andre kan, ud fra din korte beskrivelse, leve op til dine krav.

Personligt er jeg mest tilhænger af Joomla & virtuemart, det synes jeg er nemt at arbejde med, har mange muligheder og er nemt at opsætte som man selv ønsker det (eller der er mange gratis/billige templates man kan få fat i, hvis man ikke selv ønsker at designe/kode det).

Held og lykke med projektet.
Avatar billede mikkeltheman Nybegynder
09. december 2010 - 04:13 #2
Tak du får ponit:) kan du ikke sige mig hvordan jeg aktivere at sende order til email? Har sat virtuemart op, et andet problem er selv om jeg sætter vaults typen på danske kroner viser den det som dolar på forsiden ??