Avatar billede Thomasme Nybegynder
07. december 2010 - 19:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spritny gamer bærbar hakker i alle spil

Jeg har lige købt en ny bærbar.
specs:
- Acer aspire 7745G
- i7 720QM processor (1.6GHz, 6MBl3 cache)
- 8gb ram
- Ati mobility raedon HD 5850 grafik (1gb)
- 2x500gb 5200rpm HDD

Alle spil jeg spiller på computeren hakker en lille smule hele tiden. Jeg har prøvet at ændre indstillingerne fra high til low, uden effekt. Processoren arbejder max halv styrke når jeg er inde i spillene, så det burde ikke være noget problem.
Jeg har prøvet forskellige versioner af Catalyst drivers til mit grafikkort, men uden held.

Jeg regner med at problemet ligger ved grafikkortet - jeg har set mange klage over samme problem på forskellige forums.

Her er en video af hvordan computeren hakker i Oblivion:
http://www.youtube.com/watch?v=hKhVTYOJ_zU

Håber der er nogen som kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2010 - 20:44 #1
er det fra nettet eller spil fra dvd?
Du kunne - hvis dvd - forsøge med virtual dvd-drev, der giver langt højere hastighed.
Avatar billede Thomasme Nybegynder
07. december 2010 - 20:47 #2
Spil fra dvd. Kører allerede et par af spillene med virtual dvd drev. De hakker også.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2010 - 13:07 #3
prøv at køre DXDIAG og test systemet.
Det kan evt også have noget at gøre 64bit win og 32bit spil.
Avatar billede Thomasme Nybegynder
03. august 2011 - 22:46 #4
Sendt til reparation.