Avatar billede gps-fj Nybegynder
07. december 2010 - 09:46 Der er 7 kommentarer

Udvikler til Mobile Android

Skulle der sidde nogen derude som har god erfaring indenfor dette hører jeg gerne fra jer. Vi skal igang med appl udvikling til Android og har brug kompetance.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
07. december 2010 - 10:26 #1
Er det ikke mere tilhørende kategorien job/opgaver
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
07. december 2010 - 10:27 #2
Desuden burde i have noget med om hvad det handler om.. ud fra det i skriver aner jeg jo ikke om i vil lave et spil eller hvad i tænker på.
Avatar billede gps-fj Nybegynder
07. december 2010 - 12:27 #3
Her lidt flere deltaljer. Vi skal have udarbejdet en løsning der kan anvendes til oprettelse af opgaver og indtastninger som så kan indsendes via GSM inkl timestamp og GPS informationer.
Vi anvender ViewPad 7
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
07. december 2010 - 12:37 #4
Altså skal jeres program kunne sende en sms med de data der bliver indtastet?
Avatar billede gps-fj Nybegynder
07. december 2010 - 12:44 #5
Vil af henysn til data omkostninger foretrække at det sendes via GPRS.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
07. december 2010 - 14:57 #6
Hvor skal dataene sendes hen? Bruger i en online calender som det skal ind i som f.eks. Google Calender eller har i jeres egen kalender system?
Avatar billede gps-fj Nybegynder
07. december 2010 - 15:37 #7
Det sendes til en server som kører VE hvor kunder loger ind og ser deres køretøjer. Derfra kan kunder hive det ind i outlook eller projekt. Se eventuelt www.gpslocation.com I dag anvender vi kun såkaldte trackbokse, som registere mange hændelser, men ser stor fordel i også at kunne anvende en ViewPad 7" da kunder aktivt kan anvede den i marken indenfor de områder vi arbejder med.