Avatar billede Nyhans Nybegynder
05. december 2010 - 22:45 Der er 3 kommentarer

larmer efter windows 7 opdatering

Hej har lige fået ny PC med windows 7 64x
de første to dage kørte den fint , så hentede den automatiske opdateringer til windows så begyndte den at larme helt vildt.
så jeg prøvede at gendanne den så den var uden opdateringerne og den blev sjovt nok helt stille igen. men den har hentet opdateringerne igen nu.

hvad skal jeg gøre for det bliver normal igen og stopper med at larme?

på forhånd tak
Avatar billede Schmidt25 Nybegynder
06. december 2010 - 10:14 #1
Hej

Hmm mon det kan være en styring af strømmen på dine blæser på f.eks. graffikort/processer eller andre der er sat på fuld styrke efter opdateringen?

Kan ikke huske præcis hvordan man indstiller det, mener hvis det er et ASUS bundkort at der er et program dertil, evt er det som standard i kontrolpanel under strømstyring.
Avatar billede Nyhans Nybegynder
06. december 2010 - 11:49 #2
syntes ikke rigtig jeg finder noget der hjælper under strømstyring :/
Avatar billede Nyhans Nybegynder
07. december 2010 - 17:49 #3
ingen som kender en løsning på det problem?