Avatar billede taatoo Nybegynder
05. december 2010 - 21:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjelp tak =)

hej.jeg skal til at købe et nydt kabinet og bundkort som heder Turboost 8702B.og bundkort heder p5n-d. men ved ikke om det passer sammen håber i kan hjælpe mig
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2010 - 22:14 #1
Du kunne starte med at at linke til produkterne, så vi ikke selv skal lede.
Avatar billede djqck Nybegynder
05. december 2010 - 23:05 #3
Kabinetet har en størrelse på atx og den bundkort du har der er os atx så ja de passer sammen
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. december 2010 - 07:15 #4
taatoo - hvad sker der for dig????

http://www.eksperten.dk/spm/925796