Avatar billede bonne11 Nybegynder
04. december 2010 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmopløsning efter Recovery CD brugt

Hej.

Jeg brugte en recovery CD på min bærbar der er 2 måneder gammel. Før var skærmopløsningen 1920x1080, men nu er den 1400x1020, er det en driver jeg mangler at installere? Hjælp tak!:)
Avatar billede claes57 Ekspert
04. december 2010 - 18:34 #1
ja - men uden at komme med navn/type på pc, så må du selv finde driver. Det kan være driver til grafik, driver til chipset, eller begge. Typisk går du til producentens hjemmeside under support&download og henter alle relevante drivere til den windows, du har lagt ind.
Avatar billede bonne11 Nybegynder
04. december 2010 - 20:39 #2
Modellen er MM Vision, her er link: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700320030&gruppe=PCnotevision.... Find veligst link til driver..:) Så får du pointene:D!
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2010 - 12:18 #3
bortset fra, at du har driver liggende klar (Software:     Drivere til Windows 7 medfølger. (Understøtter ikke XP))
så er ati ejet af amd, så der søges på driver hos dem
http://support.amd.com/us/psearch/Pages/psearch.aspx?type=2.4.2&product=2.4.2.3.37&contentType=GPU+Download+Detail&ostype=Windows+7+-+64-Bit+Edition&keywords=&items=20
jeg går ud fra, at det er win7/64bit du har
Avatar billede bonne11 Nybegynder
05. december 2010 - 21:56 #4
Jeg fandt ud af at der fulgte en driver diskette med, og at jeg var kommet til at installere forkert sidste gang, så efter en recovery mere, så er alt perfekt!:D Skriv så du kan få point:)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. december 2010 - 08:06 #5
ok - gem nu cd'en med drivere et sikkert sted, så den ikke bliver væk.