Avatar billede mikkeltheman Nybegynder
02. december 2010 - 22:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Visual Studio 2010 & sql server installation?

Hej kære Amino brugere: Mit spørgsmål drejer sig om Visiual studio 2010 og sql server.

Jeg har indtil nu brugt visual web developer hvilket er gratis program som microsoft tilbyder med indbygget sql server. Men jeg er så heldig at jeg har fået råd til at købe Visual Studio 2010 hvilket jeg også kan programmere skrivebords programmer og mobile apps. Problemmet er at jeg aldrig har installeret det før og som jeg kan læse på forskellige sites er der ikke indbygget Sql server 2008 det er noget med at man skal først installere Sql server før man installere Visual studio? Og hvor kan jeg finde sql server henne?. Jeg håber i vil vejlede mig så en hver dum menneske kan fatte det. Tak og fortsat god aften.
Avatar billede NCG Novice
03. december 2010 - 08:36 #1
Så vidt jeg ved, så er der ingen tekniske krav til at installerer SQL først. Men det er vist meget normalt at putte SQL'en på først :)

F.eks. SQL Server Express er gratis og kan findes på Microsofts hjemmeside.
Avatar billede mikkeltheman Nybegynder
21. januar 2011 - 10:23 #2
lukker