Avatar billede Slettet bruger
02. december 2010 - 11:47 Der er 1 løsning

The multi-part identifier ".child.PageOrder" could not be bound

Hjælp - min hjemmeside virkede i går, men i dag kommer den med meddelsen:

<b>The multi-part identifier ".child.PageOrder" could not be bound. The multi-part identifier ".child.PageOrder" could not be bound.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: The multi-part identifier ".child.PageOrder" could not be bound. The multi-part identifier ".child.PageOrder" could not be bound.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[SqlException: The multi-part identifier ".child.PageOrder" could not be bound.
The multi-part identifier ".child.PageOrder" could not be bound.]
  System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader(CommandBehavior cmdBehavior, RunBehavior runBehavior, Boolean returnStream) +742
  System.Data.SqlClient.SqlCommand.ExecuteReader() +41
  CMSys.PagesDB.getPage(Int32 pageId)
  CMSys.PagesDB.getPageWithArticles(Int32 pageId, Boolean allPages, Int32 viewMode)
  CMSys.Manager.Page_Load(Object sender, EventArgs e)
  System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +67
  System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +35
  System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +98
  System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +750

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2032; ASP.NET Version:1.1.4322.2032 </b>

Er der nogen der kan hjælpe og fortælle hvad der sker her?
Jeg har prøvet at ligge en backup ind, men heller ikke den virker.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2010 - 12:26 #1
Ups, det var en fejl hos udbyderen, så er løst :)