Avatar billede ducks Nybegynder
01. december 2010 - 21:16 Der er 1 løsning

JPA giver problemer med sub-klasser

Vi sidder med et projekt, hvor vi skal bruge JPA, uden at have fået helt vildt meget information på forhånd om det, og vi har en del småproblemer nu her til sidst inden det skal afleveres, så jeg håber nogen vil give sig tid til at hjælpe os lidt på vej, det er sikkert småting.

Der er en gennemgående fejl, der ligner at det er en relation mellem super og sub-klasser vi ikke helt har styr på:

http://pastie.org/1339377
Avatar billede ducks Nybegynder
04. december 2010 - 17:16 #1
lukker - skulle laves i klasser istedet