Avatar billede PHPnQrd Nybegynder
01. december 2010 - 15:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytte data fra computer til en anden

Jeg har en kunde som skal have flyttet noget data fra hendes gammel computer til en ny - hvordan gør jeg dette nemmest?

Mvh
Avatar billede BrianCsection Nybegynder
01. december 2010 - 15:46 #1
her er en liste af muligheder:

1. Brænd det ud på cd/dvd
2. Overfør via. extern harddisk
3. Forbind de 2 computere via LAN, enten direkte med et cross-over lan-kabel eller med switch.

evt. lav en Dropbox profil og upload hendes ting til den, hvis det ikke er mere end 2GB.
- Her virker www.wetransfer.com også.
Avatar billede bakgerding Nybegynder
01. december 2010 - 15:46 #2
kører i Randers Computer Center og køber en konverter som kan tage både 2,5" og 3,5" hdd og drev og den tilsluttes bare som et eksternt drev via USB.

Ellers sætter man den på netværket og kopiere,, ellers har man den mulighed at smide en ekstern hdd til og kopiere.

hilsen Kasper
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2010 - 16:06 #3