Avatar billede Slettet bruger
01. december 2010 - 14:12 Der er 1 kommentar

Import thunderbird->mac mail

Hejsa.

En af mine venner vil gerne skifte fra Mozilla Thunderbird til Mac's eget mail program, men han vil jo selvfølgelig gerne have alle sine mails over.

Jeg har prøvet at benytte Mac Mail's egen import funktion og valgt Thunderbird-Profil mappen, men hver gang jeg benytter den, så afbryder programmet når den når halvvejs i processen.

Jeg har også prøvet et program der hedder eudora mailbox cleaner for at se om der var noget held der, men igen når den er nået halvvejs, så afbryder den programmet.

Hvad kan man gøre, har i nogle idéer?

Vh
Simon
Avatar billede miqe Nybegynder
01. december 2010 - 14:58 #1
Jeg har været igennem samme trumerum med 10+ mailbokse i én køre.
Jeg fandt ikke nogen løsning der virkede for mig, andet end at omlægge mine pop-accounts til imap-accounts, men det kræver selvfølgelige at mailudbyder understøtter imap på sine servere.