Avatar billede Slacky Nybegynder
01. december 2010 - 09:46 Der er 9 kommentarer

Windows 7 64bit problemer.

Jeg har en ASUS P5KC computer som jeg fornylig har købt af en ven.
- Nu er der kommet Windows 7 64BIT på den og den opføre sig mærkeligt.

Det er som om hver gang jeg spiller et spil; Counter Strike, world of warcraft osv.. så går selve skærmen i stå men baggrunden køre videre. når jeg prøver at opdatere min grafik kort driver, siger den at den ikke er kompatibel med denne version af windows.

- kunne være rart med lidt hjælp da jeg selv er på bar bund.

Mvh. Slacky
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2010 - 10:31 #1
http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=fFZ8oUIGmLpwNMjj

der er ikke lavet drivere til win 7 64 bit
men du kan muligvis bruge vista 64 bit i stedet for.

det er muligvis denne her der driller - chipsettet

Intel® P35 ICH9 Intel Fast Memory Access Technology

http://www.intel.com/products/desktop/chipsets/p35/p35-overview.htm

m.v.h
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
01. december 2010 - 10:35 #2
prøv at hente den nyeste driver fra din udbyder - Nvidia / ATI.
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2010 - 12:07 #3
Avatar billede Slacky Nybegynder
07. december 2010 - 14:28 #4
Jeg prøver og se om det virker :) men ja de Chipset drivere, har drillet mig lidt.. men prøver mig frem og ser, eller må jeg ud og købe vista, hvis de stadig sælger det self :)
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 14:55 #5
hold dig væk fra vista kortere kan det ikke skrives
den er alt for tung og der er for meget der skal ændres i den og det tager lang tid at lære det
køb win 7 32 bit ultimate version oem

her er et eksempel hvis du skal

http://www.dataengros.dk/software/windows-7-32bit/product-997.htm

kan sikkert findes et billigere sted men så ved du hvilken du kan bruge
Avatar billede Slacky Nybegynder
15. december 2010 - 12:03 #6
.
- da mine drivere stadig ikke virker med Win7 vil det være dumt at bruge penge på. og det skal være 64bit da jeg har 4GB ram i.. og har 2GB ekstra liggende der snart skal i.
- så kommer spørgsmålet, kan man få windows XP 64bit, og hvor kan det købes henne? s;
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2010 - 13:24 #7
win xp er udgået
den er sikkerhedsmæssigt desuden er hul i jorden

m.v.h
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
15. december 2010 - 14:16 #8
og der er slet ingen i verden der udbyder driver til xp 64bit :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2011 - 08:03 #9
er den løst