Avatar billede dengalespuler Nybegynder
26. juli 2001 - 20:50 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal bruge et script!

Hey jeg mangler et login script til min side! jeg skal kunne ændre i den så den passer til min side! (Jeg har prøvet det fra visitme.dk men fatter ikke at få det til at virke!) Og så  lige et spørglsmål, er der ikke ret mange free webhotels som f.eks subnet der understøtter ASP ikke fordi jeg bruger subnet men alligevel??

MVH
DGS
Avatar billede Jman Praktikant
26. juli 2001 - 20:53 #1
prøv at kigge på www.script.dk under asp eller php \"kildekoder\" der er diverse login scripts
Avatar billede hkramer Nybegynder
26. juli 2001 - 21:00 #3
Der er freepaq som et gratis webhotel med asp. Kan det ikke bruges ?

</hkramer>
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
26. juli 2001 - 21:20 #4
Avatar billede dengalespuler Nybegynder
26. juli 2001 - 21:36 #5
Det skal være et script hvor jeg kan bestemme en brugers Password + username og skal kunne blokerer dem :^) Altså den skal tage udgangs punkt i Access
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. juli 2001 - 21:38 #6
kontakt mig på icq : 92064248 så skal jeg prøve at hjælpe men så sæt det op til 60
Avatar billede fozzi Nybegynder
26. juli 2001 - 22:29 #7
jeg kan lave en med text-fil så du ikke skal bruge
SQL database kontakt mig på m12@nielsen.mail.dk

så kan vi finde ud af det MVH fozzi

P.S. det er så i asp
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. juli 2001 - 22:36 #8
Jeg er længe igang med at færdig gøre det - nu har jeg være væk i over en uge fra eksperten så lad mig lige være her *s*
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. juli 2001 - 00:00 #9
Mange tak