Avatar billede torving Nybegynder
29. november 2010 - 15:05 Der er 1 løsning

Kald af "legacy" WebService som anvender DIME og MSSOAPLib30

Hej

Jeg har et problem som jeg håber nogle af jer hårde gutter kan hjælpe mig med at løse.
Jeg skal kommunikere med en webservice som jeg ikke selv administrere og derfor ikke selv kan migrere fra gl. SoapToolkit basserede teknologi med Dime til nyere teknologi.
Jeg har ikke erfaring med udvikling af proxy klasser til Webservices som ikke har en asmx fil og som anvender DIME i stedet for MIME eller lign.

Jeg har en WSDL fil for Webservicen og har forsøgt at generere en proxy klasse, men denne muliggøre ikke at jeg angiver
dime delen af kaldet. Ydermer så er objektet som parses i Dime af typen MSSOAPLib30.ReceivedAttachment30?? Hvilket jeg ikke aner hvad er andet end at det er noget fra SoapToolKit.

Metoden jeg skal kalde tager to argumenter og en Dime som skal indeholde en XML fil "enkodet/formatteret" efter standarden angivet i MSSOAPLib30.ReceivedAttachment30.

Dime er obsolete og ikke længere supporteret af Microsoft såvel som SoapToolKit.

Er der nogen som har en ide til hvordan jeg griber dette an.
Avatar billede torving Nybegynder
30. november 2010 - 20:27 #1
Done...