Avatar billede beriba Nybegynder
29. november 2010 - 08:43 Der er 3 kommentarer

Intet virker på Itunes! Kan nogen hjælpe?

Jeg er ikke den største computer wiz! Og det hjælper jo ikke når tingene ikke vil fungere- og supporten ikke reagerer på mine spørgsmål!
Jeg har lige investeret i en Ipod touch (plejer at bruge en nano)
Og har lige opdateret til seneste version af Itunes.
Jeg kan ikke lægge musik ind, for hver gang jeg prøver, holder Itunes op med at fungere! :(
Desuden kan jeg ikke bruge NOGET af det musik jeg har købt gennem tiden. Når jeg går ind og vil afspille, så får jeg at vide at Itunes ikke kan finde original filen....?? Og det er ALT det jeg har købt!! :(
Det er mine 2 største problemer!
Er der nogen der kan hjælpe for jeg er ved at eksplodere over at man betaler en mindre formue for produktet, som så ikke fungerer optimalt (må man sige) og derudover ikke kan få hjælp af supporten!
Mvh Berit
Ps. Og jeg er ny i dette forum så håber jeg gør tingene korrekt!
Avatar billede TheCrank Nybegynder
29. november 2010 - 10:24 #1
Fjern iTunes og installer det forfra.. :)
Avatar billede beriba Nybegynder
29. november 2010 - 10:41 #2
Ja....men har ingen ide om hvordan og hvordan jeg skal gøre det uden at mangle min musik og lydbøger bagefter! :o(
Avatar billede TheCrank Nybegynder
29. november 2010 - 11:10 #3
Tag backup af mappen iTunes Media, der skulle sange som du har købt via iTunes gerne ligge.
Mappen findes i din "Musik/Itunes" :)