Avatar billede slatzh Nybegynder
05. januar 2000 - 09:49 Der er 9 kommentarer

Slatzh

Vil i ikke lige ta' et lille kig på min hjemmeside og sig jeres menninger.
Og gi' karakter 0@10...

Http://www.slatzh.subnet.dk

Venlig Hilsen Slatzh
Avatar billede nico Nybegynder
05. januar 2000 - 11:01 #1
Ser okay ud men du  mangler at tilpasse rammerne så de passer helt sammen. F.eks er der en frem og tilbage pil selvom man ikke kan nogen af delene. Mange steder har du fjernet scroll-baren så man ikke kan komme længere ned på siden selvom der står noget - ret irriterende. Ved sms service er det ret trælst at man skal fjerne det der står inden man kan indtaste - eller okay idé. Centrer Alle de nyeste cracks og de fedeste mp3´er. Man får en 404 fejl når man trykker på emner. Ret disse ting og du har en fed side men grundideen er der allerede og du har styr på det så det kommer nok.
6/7@ af 10@
Avatar billede fico Nybegynder
05. januar 2000 - 20:27 #2
Den er fantisk god og den har enormt godt grafik... jeg har testet den i IE5 og ja, jeg siger stadig den er G-O-D.

Jeg vil give den 11 på 13-skalaen.

Nico->>>>
Jeg tror det er fordi den ikke er helt færdig.

MVH
Fico
www.fico.dk
Avatar billede slatzh Nybegynder
05. januar 2000 - 21:44 #3
nico>>>

Jeg gætter på at du har set den i netscape... Den er kun optimeret for IE 3.01 og højere...
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2000 - 01:01 #4
Er i ikke lidt tidlig ude omkring en vudering?

Design: mangler tilretning af rammer. Der er nogle steder lidt lidt plads til tingende f.eks. under spil.

Navigation: Med det som der er på Siten nu er den hurtigt og nem, men siden under hjælp emne mangler?

Øvrigt: Med de farver der er brugt til bagside og tekst, bliver teksten lidt utydelig. Emnet er udemærket.

Karakter p.t. 7 på 13
Avatar billede nico Nybegynder
06. januar 2000 - 21:40 #5
jeg har altså testet i IE 5
Avatar billede fico Nybegynder
06. januar 2000 - 22:44 #6
Så er du ikke den eneste....
Men Den er jo fed...
Avatar billede dar Nybegynder
09. februar 2000 - 22:49 #7
...og viggo...hehe
Avatar billede dar Nybegynder
09. februar 2000 - 22:50 #8
nico, fico & viggo *lol*
Avatar billede denboj Nybegynder
04. oktober 2000 - 18:28 #9
hvad med at lukke