Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 18:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TOR

Har Tor på Firefox.

Spørgsmål:
Hvad kan min internetudbyder se komme fra mig, når jeg sender et request fra Firefox?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2010 - 20:16 #1
Alt.
Du bruger jo stadig den samme udbyder.
Avatar billede ksoren Nybegynder
26. november 2010 - 20:47 #2
Alt ser de nok ikke umiddelbart. Men data fra f.eks. java og flash applikationer bliver ikke umiddelbart krypteret.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. november 2010 - 20:49 #3
At du sender noget krypteret til en TOR server. Og ikke mere.
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2010 - 09:28 #4
> arne_v
Tak for kvalificeret tilbagemelding. Smid venligst et svar.
Et lille tillægsspørgsmål:
Hvis jeg fra et websted gemmer en fil (fx en PDF-fil) på min pc, når jeg kører Firefox + Tor, henter Firefox filen fra webstedet i en særskilt proces ("Filhentning"). Er transporten af denne fil krypteret og transporteret nøjagtig på samme måde, som når jeg henter en almindelig webside?
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2010 - 10:41 #5
> arne_v
Smid venligst et svar :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
27. december 2010 - 00:19 #6
kommer her