Avatar billede KrILl3 Nybegynder
25. november 2010 - 22:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slår jeg Turbo funktionen til???

inde på mit c-drev under C:\Program Files (x86)\System Control Manager\Image\Center har jeg fundet to billeder. de forestiller begge et speedometer, forskellen er bare at det ene er der ild i og det viser en højere fart. navnene på billederne er Turbo_disable og Turbo_enable. jeg har regnet ud at de skal bruges til at vises på skærmen når man tænder og slukker for "Turbo" og de ligger inde i en mappe med en masse andre billeder til andre lign. opgaver. problemet er bare at jeg ikke aner hvordan man slår "turbo" til på min computer. dette kunne være ret så dejligt at finde ud af da jeg bruger den meget til spil. det skal også lige siges at der ikke er nogen synlig Fn+F(X)genvejstast der virker.
25. november 2010 - 22:46 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Fabrikat, type, model på 'dyret' ?
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 01:14 #2
Mig bekendt har ingen PC haft en turbo knap siden DX2 var på markedet :)

Tror du ikke snarere du har fundet f.ex noget turbo on/off fra F.ex Opera browseren, eller et andet program ?
Avatar billede KrILl3 Nybegynder
26. november 2010 - 08:13 #3
hehe :D glemte lige linket til computeren

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4204501

der ligger andre ikoner som dukker frem når jeg skifter strømstyring i samme mappe..
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 08:21 #4
i min stationære asus kan man via cd der fulgte med den installlere et program så man ved et simpelt tryk kan få den til at køre som crazy 3.06 og højere altså overclocke den i stedet for at gå i bios og gøre det

ved ikke om det er det du mener
Avatar billede KrILl3 Nybegynder
26. november 2010 - 09:14 #5
det er meget muligt. jeg syntes bare det var mærkeligt ikonerne var der hvis de ikke skulle bruges til noget
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 12:27 #6
man kan godt have en ikon uden nogen virkning - i de fleste tilfælde vil der bare ligge en mappe eller andet under programmer på c drevet - den mappe kan man jo bare slette

bagefter kan du bruge ccleaner til at rense gamle nøgler med.

hvis du af installerer eller andet efterlades der ofte gamle filer og nøgler i systemet så brug revo uninstaler freware version

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

den kan også slette -fjerne indtastninger

hvis man køber en færdig pc kan man også kumme ud for tomme mapper da maskinen er skudt fra et image - de installerer ikke hver maskine seperat
Avatar billede Vandreren Novice
26. november 2010 - 13:29 #7
Lidt information om, hvad MSI System Control Manager egentlig er: http://forum-en.msi.com/index.php?topic=119518.0
Avatar billede KrILl3 Nybegynder
04. juni 2012 - 12:55 #8
har købt ny computer med tiden