Avatar billede autodidakt Nybegynder
26. juli 2001 - 17:55 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner søger arbejde...

Arbejde med webdesign søges af 29 årig selvært og uddannet webdesigner.

Min reference her kan give dig et indtryk af hvad jeg kan udrette på webben www.starvision.dk

Mvh Frank / Kbh
frank@starvision.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
26. juli 2001 - 17:59 #1
to scrollbare og ikke noget prangende *g* Hmmm
Avatar billede spang Nybegynder
26. juli 2001 - 17:59 #2
The page cannot be displayed

Er ikke den bedste reference ;)
Avatar billede autodidakt Nybegynder
26. juli 2001 - 18:12 #3
no doubt >> der er selvfølgelig en lille ulempe for dem der bruger 800*600, men de er også vandt til scrollbar ;~)
spang >> Prøv igen senere...
Avatar billede autodidakt Nybegynder
26. juli 2001 - 18:56 #4
I har nok ret, det er noget lort jeg har lavet sammenlignet med standarden af webdesignere :O\'

Avatar billede spang Nybegynder
26. juli 2001 - 19:00 #5
Ikke så negativ.
Smag er jo heldigvis meget forskellig fra person til person, så hvis du selv kan lide det er det da en rigtig god start.

\\spang
Avatar billede autodidakt Nybegynder
26. juli 2001 - 19:36 #6
Det har jo desværre ikke noget at gøre med smag eller hvad man kan rent praktisk, men om man passer til firmaets profil som går ud på at kende en i virksomheden.
Avatar billede ajh Nybegynder
26. juli 2001 - 20:35 #7
hmm, jeg syntes siden grundlæggende er ok, dog er der nogle ting der kunne forbedres, d.eks fonttyper i allemulige størrelser og typer :)

However, der er mange mange talentløse fjolser (det mener jeg ikke du er) der kalder sig webdesignere og desværre for os andre er istand til at sælge nogle meget meget grimme, ufunktionelle og ugennemtænkte websider.

Igen, vi starter alle et sted, og bare fordi man ikke er superman i webdesign (hvilket faktisk sjældent er en fordel) betyder det jo ikke at der ikke venter et job, det handler jo ikke altid kun om teknisk og kreativ snilde men ligeså meget om kundeservice og at ramme plet med det man kan.

Held og lykke!

Mvh
Anja
Avatar billede autodidakt Nybegynder
27. juli 2001 - 10:50 #8
Enhver idiot kan lave webdesign, og det gør de!

Jeg tror ikke jeg satser på at dette indlæg giver mig et job :~)

/Frank
Avatar billede ajh Nybegynder
27. juli 2001 - 10:53 #9
Det tror jeg du har ret i. Altså at chancerne for at få job med et indlæg her er små.

Du kan jo prøve (hvilket du sikker allerede gør) at sende ansøgninger til mulige firmaer, gerne noget utraditionelt, men ihvertfald noget der \"sparker røv\".

En ide, lav en multimedie cd-rom men en præsentation af dig, hvad du kan og de referencer du har...  det er selvfølgelig set før :)
Avatar billede autodidakt Nybegynder
27. juli 2001 - 10:56 #10
Fin ide med en cd-rom, det tror jeg lige jeg vil checke ud.
Avatar billede ajh Nybegynder
27. juli 2001 - 10:57 #11
bare husk!! at lave et eller andet namset omslag.. det er førstehåndsintrykket der gælder ved en ikke face-to-face præsentation.
Avatar billede orbit Nybegynder
03. august 2001 - 22:41 #12
Hvor bor du - og kan/vil du flytte efter jobbet?
Avatar billede autodidakt Nybegynder
04. august 2001 - 10:46 #13
Jeg bor rimeligt centralt, i Kbh S, hvis det ligger i Kbh og omegen er det fint med mig.
/Frank
Avatar billede hope Nybegynder
04. august 2001 - 10:52 #14
held og lykke med lukningen af siden. Jeg tvivler på du når dit mål........

Endnu mere; held og lykke med jobbet!!!! Det skal nu nok gå alt sammen....

-hope

PS: Den med CD\'en skal jeg da lige huske....smart!
Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 13:53 #15
Hej Frank
Jeg har et job til dig...
Jeg ser frem til at se noget mere om, hvad du kan.
Ring til mig på 70232490.
Hilsen Poul
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. august 2001 - 14:41 #16
device >> Har du også et job til mig? HeHe...

Avatar billede device Nybegynder
05. august 2001 - 15:13 #17
Til xzxzx
Muligvis, hvad kan du, hvem er du ?
Avatar billede device Nybegynder
06. august 2001 - 10:51 #18
Hvad med nogle point :)
Avatar billede euroman28 Nybegynder
06. august 2001 - 11:06 #19
Point for hvad ?
Han skal da lige have jobbet først.
Avatar billede euroman28 Nybegynder
06. august 2001 - 11:06 #20
Hvad får han i timen ?
200 points ?
Avatar billede device Nybegynder
06. august 2001 - 11:40 #21
>>euroman28
Tak for din kommentar.

Det svar du henviser til var til \"autodidakt\" Undskyld, dette fremgår ikke helt tydeligt.

jeg skulle have skrevet :
>>autodidakt
Hvad med nogle point :)

P.S.
Ved du hvad :) betyder ?
(det ved autodidakt)
Avatar billede euroman28 Nybegynder
06. august 2001 - 12:31 #22
Selvfølgelig ved jeg hvad det betyder, men folk der smiler er sgu\' underlige..det er jo ikke en børnehave det her!

Avatar billede euroman28 Nybegynder
06. august 2001 - 12:32 #23
P.S. Ved du hvad sarkasme betyder ? :)
Avatar billede euroman28 Nybegynder
06. august 2001 - 12:34 #24
Med hensyn til point så sidder der en del nysgerrige mennesker der er med på en lytter.
Vi vil jo gerne vide hvordan det forløber sig og hvad der gives point for.
Personligt er jeg ligeglad med pointene, jeg vil heller have pengene :)
Avatar billede autodidakt Nybegynder
06. august 2001 - 22:49 #25
hope >>> læs lige den linie igennem igen vedr. lukningen, jeg tror den skal læses to gange :->

device >>> Du får dine point når jeg får mine.
(Dette er et lille forskud) ;)

orbit >>> venter på response...

euroman28 >>> Klap pruhesten :O)
Avatar billede autodidakt Nybegynder
06. august 2001 - 22:56 #26
Den virker vist ikke helt optimalt den point fordelings form, beklager for mig selv at jeg fik tømt hele bøtten til device :O\\
Avatar billede xzxzx Nybegynder
06. august 2001 - 22:58 #27
device >> Ja... se min side (ikke update, da jeg er ved at lave et nyt design (http://users.theroom.dk/xzxzx/v2/help.html)
Siden www.enter-s.dk (E-Mailen virker ikke grundet jeg har skiftet til ADSL)

E-Mail: casper.s@tdcadsl.dk
ICQ: 124889535

HTML, CSS, SSI, XML (ikke alle de de dom, shenme m.m.).

Er begyndt på PHP og har lavet:

En simpel lommeregner: http://users.theroom.dk/xzxzx/regner.php3

En momsregner:
http://users.theroom.dk/xzxzx/momsregner.php3

En formail.

      Casper S
// www.enter-s.dk \\\\
Avatar billede autodidakt Nybegynder
06. august 2001 - 23:02 #28
xzxzx >>> øøh ville det ikke være mere på sin plads med dit eget indlæg ?
Avatar billede xzxzx Nybegynder
06. august 2001 - 23:03 #29
formail = formmail :-)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
06. august 2001 - 23:05 #30
atutoddakt >> Jowwww, måske :-)
Avatar billede euroman28 Nybegynder
06. august 2001 - 23:07 #31
xzxzx > Hvor er din \'Hello World\' ?
Avatar billede autodidakt Nybegynder
06. august 2001 - 23:07 #32
autodidakt løfter xzxzxzx op og kaster ham ud af rummet :))
Avatar billede xzxzx Nybegynder
06. august 2001 - 23:09 #33
euroman
echo \"Hello World\"

Ej det var Momsregneren der var min \"Hallo World\".
Avatar billede xzxzx Nybegynder
06. august 2001 - 23:11 #34
echo \"Hallo World\";
*UPS*

autodikat >> XzXzX løber over med autodidakt og lave et dobbelt cirkel sprk med skrige, så auto ryger igennem 3 metal plader før han stopper :-)!!!
Avatar billede autodidakt2 Nybegynder
04. januar 2002 - 12:30 #35
Nu har jeg lavet ca. 15-20 hjemmesider siden d. 01.08.01 stadig uden nogen betalling trods en ordretilgang.

Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 13:57 #36

Undskyld - ved godt det er dårlig stil - men man jo bruge albuerne for at komem frem.

orbit og device >>

Jeg har før arbejdet i subwaydesign.dk - men de gik ned den 1/12.

Læs mere om hvad jeg kan på http://www.ingermann.dk/cygnet

Seneste projekt:
http://www.ingermann.dk/master

Jeg er moms-registreret.

Kontakt mig gerne på 4818 8081 eller udenfor arbejdtid på 2720 7560

eller kristian@sorensen.as

/cygnet
Avatar billede autodidakt2 Nybegynder
05. januar 2002 - 14:11 #37
cygnet > HAHAHA du bliver klogere :o))
er forøvrigt selv lige blevet freelancer og er blevet overdynget med opgaver og ovenikøbet får forudbetallinger for det, så hvis du mener man skal have skarpe albuer må det være fordi du ikke har noget professionelt at tilbyde.
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 14:41 #38
autodidakt2 >

Du er godt nok på krigsstien. Har skam nok at lave - men det jeg mente var at det jo er lidt dårlig stil at bryde ind i en andes psg. på den måde.
Avatar billede autodidakt2 Nybegynder
05. januar 2002 - 14:50 #39
nej nej der er skam samme autodidakt jeg har bare ikke brugt \'autodidakt\' så længe så den er gået i glemmebogen.
Avatar billede autodidakt2 Nybegynder
05. januar 2002 - 14:52 #40
det skulle jeg jo nok lige have nævnt i farten :o)
Avatar billede cygnet Praktikant
05. januar 2002 - 14:54 #41
hvad ?
Avatar billede autodidakt2 Nybegynder
05. januar 2002 - 15:05 #42
læs
Avatar billede autodidakt2 Nybegynder
05. januar 2002 - 15:05 #43
Kommentar fra autodidakt2
Avatar billede autodidakt2 Nybegynder
05. januar 2002 - 16:17 #44
slut