Avatar billede cyberman29 Nybegynder
24. november 2010 - 23:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside løsning...hvad anbefaler i?

Hej alle her på experten, jeg står her og mangler en færdig programmeret side inklusiv design, da jeg ikke har tid til selv at programmere den, og mine grafiske skills ikke er de bedste:/

Men så var det jeg tænkte om der var nogen i ville anbefale til det.
Og hvad prisen kunne ligge på:)

Cyberman29
Avatar billede TheCrank Nybegynder
25. november 2010 - 00:09 #1
Priserne på hjemmeside er rimlig dyre, jeg kan anbefale dig at bruge et gratis CMS system, eller blog f.eks Wordpress, Joomla eller Drupal.. Der er massere muligheder.. :)

Ellers så prøv at kig på den her hjemmeside, han laver hjemmesider mod betaling, kontakt ham så kan du få et tilbud.. :)

http://www.kml-design.dk
Avatar billede arne_v Ekspert
25. november 2010 - 00:21 #2
Som hovedregel: du skal ikke lade din hjemmeside lave af en der vil give en pris uden at vide hvad siden skal kunne!
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
25. november 2010 - 00:32 #3
#1: Måske skulle jeg lige have tilføjet at jeg allerede kender cms, og de kan desværre ikke opfylde min krav så hvidt jeg ved, og har derfor ikke lyst til at bruge dem til mit site, Men jeg tager lige et kig på kml-design.

#2:Selfølgelig skal jeg ikke det, men jeg tager selføleglig kontakt til dem som jeg har valgt, og derefter giver mine krav, men ellers kan i lige få dem herinde:)

Krav:

1: Sitet skal have et helt tilpasset design, som skal passe til en hosting side, og der skal være bruger login/oprettelse

2: Der skal være en administration's del, hvor man skal kunne ændre indhold, priser o.s.v, man skal også kunne styre de ting som brugeren for vist når brugeren logger ind, alså hvad han har betalt, hvilke hosting pakker o.s.v han har købt.

Og så måske nogle ekstra småting.

Cyberman29
Avatar billede l4u Nybegynder
25. november 2010 - 01:26 #4
Min umiddelbare tanke er, at sådan en løsning godt kan blive forholdsvis dyr, idet der både er "varekatalog" samt bruger-login.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om man skal kunne noget ekstraordinært når man er logget ind som bruger, men når du siger hosting, kunne jeg forestille mig noget administration af diverse domæner?

Er det et helt almindelig login og standard "varekatalog", er der, som TheCrank også siger, gratis open source systemer med utal af plugins til - måske kunne det alligevel være noget.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 02:19 #5
Hvis du vil noget, i denne verden. Så lær at programmere i php.

Du kan også vælge at spørge alle andre i en uendelighed?
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
25. november 2010 - 09:19 #6
"Hvis du vil noget, i denne verden. Så lær at programmere i php."

Hvis man har pengene og mangler tiden, så er det da ligeså godt at få andre til det.

Bare se at få kontaktet nogle stykker og hør, hvad de siger.
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
25. november 2010 - 15:03 #7
#4: ja måske kunne det, men jeg ved bare ikke hvem der laver temaer til cms systemer

#5: Det er ikke fordi jeg ikke kan programmere, jeg er bare ikke den bedste til design, og så har jeg ikke tiden:/

6#: Enig:) he, men hvem anbefaler i til sådanne opgaver?

Cyberman29
Avatar billede TheCrank Nybegynder
25. november 2010 - 15:08 #8
Igen anbefaler jeg KML-Design.dk

Lavede lige en hurtig google søgning:
* http://www.netlabs.dk/
* http://www.designrus.dk/
* http://www.hjemmesider.dk/
* http://www.azurex.dk/

Der skulle være lidt og kigge på.. :)
Avatar billede mwm77 Nybegynder
25. november 2010 - 16:12 #9
Hej Cyberman29.

Du er velkommen til at kigge ind på http://www.mwmstudio.dk hvis du har brug for noget programmerings eller design arbejde m.m.

Mvh..
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
25. november 2010 - 21:32 #10
TheCrank læg gerne et svar:)
Avatar billede TheCrank Nybegynder
27. november 2010 - 12:40 #11
Havde jeg gjort.. :P
Avatar billede cyberman29 Nybegynder
27. november 2010 - 12:58 #12
Ja det fandt jeg ud af efter jeg havde skrevet det der til dig:)

Men forsat god weekend;)

Cyberman29