Avatar billede gjessing Nybegynder
24. november 2010 - 22:50 Der er 1 løsning

Mounte drev

Hej
jeg har en server som er blevet hacket :(

nu kan den ikke starte mere derfor har 'leaseweb' sat serveren i rescue mode.
dvs den er bootet på en CD eller noget andet.
jeg er totalt noob i linux (debian) men har dog fundet ud af at jeg er nødt til at mounte harddisken.
hvordan gøre jeg dette.?
leaseweb skriver i en mail til mig.
'You first have to mount your harddrive (sda). '

ydermere så tror jeg heller ikke mysql starter op i den tilstand.
derfor har jeg læst at det er muligt at copy/paste mysql filen over i en anden mysql server.
kan man det og hvordan gør man det.
leaseweb skriver
'To make a mysql export, it might be the easiest to chroot into your installation (chroot /root-filesystem-mountpoint /bin/bash). You can then run command from within your OS installation. '
Avatar billede gjessing Nybegynder
28. februar 2012 - 10:28 #1
Lukker