Avatar billede tm2207 Nybegynder
22. november 2010 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Windows Mail og Vista

Jeg har et problem med de e-mails jeg modtager på min PC.
Jeg har tilmeldt mig som bruger på www.DINmobil.dk - men den mail jeg modtager som accept - er fyldt med HTML-kode.

Så snart jeg læser den via webmail - er den som den skal være.

Uanset om jeg henter mailen via Win Mail eller Firebird - så er der kode i mailen - men via webmail er den OK.

Mit webbureau mener at fejlen ligger hos mig - og det kan jeg godt give dem ret i - men hvad skal jeg indstille for at ændre det.
Som bemærkning: så er det den eneste mail jeg modtager som går galt. Jeg har endnu ikke hørt om andre som har tilmeldt sig på vores side www.DINmobil.dk - men jeg kunne jo være bange for at nogen af vores brugere kunne få en sådan ulæselig mail.
På forhånd tak...
Avatar billede tm2207 Nybegynder
22. november 2010 - 17:56 #1
Jeg indsætter her et eksempel på mailen :

From: DINmobil.dk <kontakt@dinmobil.dk>
Reply-to: DINmobil.dk <kontakt@dinmobil.dk>
Content-type: text/html; charset=iso-8859-1

Velkommen Thomas Madsen,<br /><br /><strong>Dine registrede oplysninger:</strong><br /><br />
Adresse: <br />Råmosevej 2<br />4270 Høng<br />Tlf.: 20302090<br />E-mail: tjfje@madsen.mail.dk<br /><br /><strong>Adgangsinformationer:</strong><br />
Før du kan logge på, skal dit login aktiveres. Det gøres ved at klikke på følgende link:<br />
<a href="http://www.dinmobil.dk/user.php?site=activate&id=11" target="_blank">http://www.dinmobil.dk/user.php?site=activate&id=11</a><br />
Link til at logge på: <a href="http://www.dinmobil.dk/user.php?site=login" target="_blank">http://www.dinmobil.dk/user.php?site=login</a><br /><br />
Dit brugernavn: XXXXXXXXX<br />
Dit kodeord: XXXXXXXXX<br /><br />
Vi håber du bliver glad for at bruge siden.<br /><br />
Med venlig hilsen,<br />
DINmobil.dk
Avatar billede coderdk Praktikant
22. november 2010 - 18:32 #2
Prøv ; efter iso-8859-1 og lav HTML'en som "hel" altså, start med <html><body> og slut med dem...
Avatar billede tm2207 Nybegynder
03. december 2010 - 09:44 #3
Umiddelbart er der ikke rigtig noget der virker.
Det vores webbureau nok hellere bokse med...
Takker for input