Avatar billede hahede Nybegynder
22. november 2010 - 15:16 Der er 3 kommentarer

Adope Reader - Djurslands netbank

Min netbank skal bruge Adope Reader 9 for at kunne åbne kontoudskrifter m.v. Jeg har i forvejen installeret Adope Reader 6 Professionel, og der sker det (efter at have installeret Adope Reader 9), at netbank-programmet bruger Adope Reader 6 Professionel til at åbne kontoudskrift med, og resultatet er en blank side.

Jeg har prøvet at afinstallere Adope Reader 6 Professional, men det kan jeg ikke få lov til, fordi programmet bruges af andre programmer på min pc.

Jeg har talt med netbank support, som siger, at der ikke er noget galt med deres program, men at det er min pc, der er noget galt med.

Er der nogen, der har forslag til, hvad jeg kan gøre, vil jeg være meget taknemlig.
Avatar billede ksoren Nybegynder
22. november 2010 - 15:32 #1
du kan

1) manuelt åbne adobe 9 og åbne dokumentet fra filmenuen

2) højreklik på dokument > åbn med
Avatar billede claes57 Ekspert
22. november 2010 - 15:33 #2
find en pdf-fil på din maskine, højreklik på den, og vælg, at den skal åbnes med Abobe Reader 9.
Så kan banken finde ud af det.
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. november 2010 - 00:01 #3
Hvis du ønsker at afinstallere din version 5 pro, så skal du først en tur ind omkring joblisten. Her skal du afslutte alle kørende processer, der relaterer til Adobe reader.
Når det er gjort, så vil du få lov til at afinstallere programmet.
Hvis du derimod ønsker at beholde version 6 pro., så er metoden som angivet i #2.
/ptj_11