Avatar billede detmig4 Nybegynder
22. november 2010 - 13:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort til gaming

System: Intel Core i7 920, 8gb ddr3 ram, Bundkort Intel FX58M

Jeg har et Nvidia GeForce GTS 250 1gb ram.

Når jeg spiller spil som Bad Company 2 og Starcraft 2, så crasher min pc nogen gange, lyden er forsat kørende, altså spillet fortsætter, men skærmen er låst.

Derfor vil jeg have et nyt grafikkort, et Nvidia Geforce.

Men hvilke grafikkort er gode til spil, og som ikke kræver at jeg installere en ny køler i pc'en. Det skal være en opgradering, i forhold til det kort som jeg har nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 14:18 #1
E8400 / GTS250 1 Gb ram / 4 Gb  ram = min konfig.

Kører de nævnte spil uden problemer, så enten er grafikkortet kaput, eller også ligger problemet et andet sted, for kortet kan sagtens trække spillene.
Avatar billede detmig4 Nybegynder
23. november 2010 - 15:09 #2
Skærmen fryser sporadisk, altså nogen gange går der et kvarter, andre gange sker det overhovedet ikke i flere timer.

Kan et grafikkort godt være defekt på den måde?

Eller kan det være overophedning, hvilket ikke burde være problemet.
Avatar billede detmig4 Nybegynder
08. december 2010 - 12:36 #3
tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2010 - 20:34 #4
Kan du ikke bede om svar næste gang?
Du ved jo hvad der skal til for at lukke et spørgsmål...????
Avatar billede detmig4 Nybegynder
07. januar 2011 - 14:15 #5
john_stigers,

Jeg har løst problemet for nu, så jeg lukkede tråden og gav points til dig, men noget tyder på jeg ikke har gjort det rigtigt.

vh
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2011 - 20:25 #6
Det går nok, men husk at bede om svar næste gang, samt kun kommentere, så laver du ikke fejlen igen :)