Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 18:15 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

God GAMER bærbar?? FIXET

http://www.shg.dk/Baerbar/ASUS-Gamer-baerbar-G51J-IX094V-15.6-2207942.html
er den her god håber i skriver vad i synes. ps er ny her ved ikke om jeg har gjort en fejl nu

TAK.
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 18:18 #1
Har svaret og accepteret på mine 2 andre spørgsmål
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 18:27 #2
Jeg skrev i et af dine spørgsmål, og det er IKKE nødvendit at lukke det/dem og oprette nye.
Du kunne jo blot have skrevt i det første spørgsmål igen osv.
http://www.eksperten.dk/spm/924574

Du bør nok sætte dig lidt ind i reglene :-)

http://www.eksperten.dk/faq

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
21. november 2010 - 18:28 #3
Det er en fin computer men jeg ville nok gå efter få lidt flere ram. Det er ikke dårlige men hvis man ser på priser vil jeg mene at du kan se mere for pengene andre steder.

Hvor meget må den koste ?

Har ihvertfald et andet bud her:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700320040&gruppe=PCnotevision

Ellers kan du se de andre modeller de har på mm-vision her:

http://www.mm-vision.dk/produkter/visgruppe_notebook.asp?action=shop&menu=notebook&gruppe=PcnoteVision&type=

Kan ihvertfald anbefale stedet. Har købt min Stationær der inde.

mvh Vinkel
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 18:43 #4
tak 1100 højest vil jeg sige..
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 18:44 #5
MM-Vision maskinernes grafikkort er slet slet ikke så godt som det i Asusen.
Asus`ens grafikkort er for det første et Class 1 kort, og MM-Visions er et Class 2 kort.
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GTX-260M.14559.0.html

Ram er godt, 4Gb er fint, men 8gb er selvfølgelig bedre
Ulempen ved Asus`en er , at den kun kan have 4Gb ram monteret
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 18:48 #6
okay men man har da mest brug for grafik frem for ram eller hvad??
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
21. november 2010 - 18:53 #7
Det skal også sige at asus'en grafikkort og skærm er 3D vision ready hvilket ikke er gratis. Og de trække meget op. Ihvertfald hos mig :)

Det vil sige at med det rigtige software og brille kan man game og se film i 3D. Har selv lige købt dette til min stadionær men har dog ikke modtaget det endnu :)

Vinkel
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
21. november 2010 - 18:55 #8
Du kan godt klare dig med 4 gb ram. Det skulle ikke blive noget problem.

Tror faktisk jeg er mest til ausu'en. :)

mvh Vinkel
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 18:56 #9
okay det er heller ikke 3D der gør så meget kan man finde noget linde uden 3D så..
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 18:59 #10
Inen tvivl, du skal tage Asus`en :-)

Vinkel93 > troede du var MM mand siden du smed de link !
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 19:04 #11
fint det bliver asus'en. men lige sidste ting. 3D er det noget man kan slå til og fra eller skal man have brillerne på hele tiden eller hvordan fungere det..
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
21. november 2010 - 19:07 #12
Er jeg nok også lidt :D men det udelukke da ikke det andet :-)
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
21. november 2010 - 19:12 #13
3D følger ikke med den er bare lavet så det er en mulighed. Det kræver en række ting for at du kan køre 3D den er bare lavet så den kan men den gør det ikke uden af du købe en pakke med software og briller ved siden af. Så det er en helt normal pc i 2d hvis du ikke gør andet

Vinkel
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 19:16 #14
okay men er den software så med den her når der er briller med?
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 19:18 #15
og den software kan man slå den til og fra
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 19:39 #16
Selvfølgelig er der 3D Nvidia software installeret og briller med i prisen, Asus er en af de første med dette system
og ja det er en del af grafikken og kan slåes til og fra.

Hvis du ser på billedt i linket, så er briller og en lille 4 kantet kasse med - det er til 3D osv.
http://www.shg.dk/Baerbar/ASUS-Gamer-baerbar-G51J-IX094V-15.6-2207942.html

Læs om det her
http://news.cnet.com/8301-17938_105-10400144-1.html
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 19:45 #17
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 20:54 #18
ja fint