Avatar billede BjarkeSK Nybegynder
21. november 2010 - 18:06 Der er 1 kommentar

Blokér hjemmeside i bestemte tidsrum.

Er der nogen der ved hvordan jeg kan blokere en hjemmeside på hjemmenetværket i bestemte tidsrum. Jeg har nemlig det problem at min datter ikke kan koncentrere sig om sine lektier når hun surfer på facebook. Derfor ville det være rart om jeg kunne "lukke" siden om aftenen og i "lektietimerne" fra min egen stuecomputer.
Min egen computer kører med XP.
Min datters computer kører med Vista.
Vores router er en Trendnet TEW-672GR.
Mvh Bjarke
Avatar billede welcor Nybegynder
21. november 2010 - 18:23 #1
Det er i routeren du skal lave en begrænsning, så det er ikke så viktigt hvilket OS du bruger.

Manualen for din router er noget mangelfuld på lige det her punkt, men du kan se under "Advanced: Access Control" om der er noget som kan gøres for en bestemt server (facebook.com) eller om det er enten/eller for hele internet.