Avatar billede duhl Nybegynder
21. november 2010 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny PC

Står og skal have ny pc som skal være samlet med styresystem. Bruger pcen meget bredt dog ikke specielt meget til spil så går ikke ud fra det skal være et vildt grafikkort jeg skal have. Den skal kunne tage Starcraft 2 og lign spil!

Har en ide om den skal have 6 GB DDR RAM og det skal være Win 7 styressystem 32 eller 64 home ?? Og så skal det nok også være Intel 5i eller 7i CPU.

Kan se flere anbefaler topdate så det skal måske være derfra den købes.

Input søges.
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
21. november 2010 - 18:37 #1
Jeg har selv denne computer:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem

Den kan køre alt 2 gange :) Og der er mulighed for at de kan opgradere så du for hvad du vil :)

Rigtig fin computer kan godt anbefales :) Ellers tjek deres andre modeller :)

Vinkel
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
21. november 2010 - 18:37 #2
Jeg har selv denne computer:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem

Den kan køre alt 2 gange :) Og der er mulighed for at de kan opgradere så du for hvad du vil :)

Rigtig fin computer kan godt anbefales :) Ellers tjek deres andre modeller :)

Vinkel
Avatar billede duhl Nybegynder
21. november 2010 - 18:50 #3
Ok glemte også lige at tilføje den gerne skal være i en prisramme der hedder 5-8000kr.

@Vinkel93 er det ikke mest en uktragamermaskine du linker til?

Synes også M inden for alt bare er for dyrt.
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
21. november 2010 - 19:02 #4
Hvis prisen ligger i den høje ende er der også andre modeller:

http://www.mm-vision.dk/vishovedgruppe.asp?menu=computer

Du kan se hvad der ellers er her så kan du kigge dig lidt omkring :)

Men jo det er en af de store :)

Vinkel