Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 15:26 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

God GAMER bærbar??

har fundet frem til en jeg synes er god men ville gerne lige høre jeres mening

http://www.shg.dk/Baerbar/ASUS-Gamer-baerbar-G51J-IX094V-15.6-2207942.html

på forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2010 - 15:37 #1
http://www.eksperten.dk/spm/924574

For ikke at forvirre dig for meget så hoild dig til et spørgsmål.
Der er jo ingen grund til at oprette 2!

Desuden er haverslev yderst kompetent i bærbare computere, så hold dig til http://www.eksperten.dk/spm/924574

(Du skal nok lukke her, ved at svare og acceptere eget svar)
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 15:42 #2
Enig :-)

Men nu er der jo Himmelvid forskel på de priser du hentyder til.
5500 kr. i det ene spørgsmål og her næsten 11000 kr.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 16:08 #3
Også meget træt af GAMER spørgsmål.
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 16:09 #4
jape44 ??
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 16:13 #5
GAMER spørgsmål. fylder meget her. og har ingen relevans, ved ikke om du gider at svare på dem?
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 16:16 #6
Ingen relevans !!
Ja jeg gider at svare på dem, er dette ikke et forum hvor brugere kan spørge ??

Du kan jo blot lade være med at kigge på de ting du ikke gider, eller lade være med at gå på E - sværere er det jo ikke :-)
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 16:26 #7
taget til efterretning
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 16:42 #8
De ting jeg ikke "gider" dem går jeg ikke ind i overhovedet.
Jeg kigger på de spørgsmål der intressere mig og med rimelig stor sandsynlighed kan svare korrekt på :-)
F.eks holder jeg mig totalt fra programmering, det siger mig intet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2010 - 17:29 #9
GAMER spørgsmål. fylder meget her. og har ingen relevans, ved ikke om du gider at svare på dem?

hvad hentyder du til?
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 17:40 #10
Forbeholder mig retten til at kommentere. Men som jeg kan følge, er det de færreste, GAMER spørgsmål som bliver besvaret. ie. 14 årige som mener at dette er det rette forum.

Min pointe er. Gab!

Hvis du er frisk og "gider" så fred være med det. Med al respekt!
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2010 - 17:42 #11
john_stigers #5 var til haverslev
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 17:52 #12
Hvem siger det er 14 årige, kender da masser af mennersker der er mellem 50-40 år der spille på gamer maskiner, heribland masser af bærebare der kan dette også :-)

F.eks så spiller jeg også lidt på hygge plan selv, og ved da aj John også er en gamer, og vi er IKKE 14 årige :-)
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 17:54 #13
Ang. gamer spørgsmål, så kan du jo blot klikke på min profil og se mine "deltaget i" spørgsmål, der er vist stort set alle "gamer" spørgsmålene :-)
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 18:09 #14
okay vidste ikke dem med spørgsmålene. og det med pris forskellen skyldes at jeg fik 5500 fra forskringen og ville købe en ny til de penge. men så faldt jeg for den her. ps hvordan sletter eller lave man spørgsmål om
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2010 - 04:16 #15
Der kan i bare se! Gab!!
Avatar billede haverslev Novice
22. november 2010 - 07:59 #16
jape44 < forstår ikke hvad du så laver på sådan et forum så, med den indstilling,  så må du jo lægge dig på sofaen med hænderne over kors !!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2010 - 08:48 #17
jape44> Det er en ny bruger. Giv ham dog en chance.
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2010 - 14:33 #18
Haverslev, min indstilling er lidt akavet, et ben på jorden og to arme i hver retning.

john_stigers: ikke et ondt ord om spøgeren, men lidt træt af Acer Aspire og andre forsøg på at spille et spil.

Som sagt er irettesættelsen, taget til efterretning og jeg skal nok dy mig :-)