Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 12:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ny GAMER bærbar

hej ville gerne vide hvor meget jeg kan få for 5500 kr. når det gælder en gamer bærbar. den skulle helst kunne trække sådan noget som Call of duty: black ops og sådan nogle ret store spil. kan det lade sig gøre. skriv lige hvis i ved hvordan og/eller hvor

på forhånd tak..
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2010 - 12:13 #1
Nu skriver du ikke hvad størrelse skærm du foretrækker ?
Bærebare i 5000 kr. klassen er ikke de bedste til at game, pga. deres grafikkort.

Men her er f.eks en 17"
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=344286

Det der er vigtigt til gaming, det er et godt grafikkortet og så godt med ram.
Processormæssigt er den ganske fin og OK med en Core I3.

Den maskine du linker til har 4Gb DDR3 ram, det er ganske udemærket, og der er mulighed for at du senere kan putte op til 8Gb ram i den - det kan tillige udnyttes af 64bit W7 (32bit kan max håndtere 4Gb ram)
Den har tillige et rimelig grafikkort i "mellem" klassen af grafikkort der er i "gamer" bærebare maskiner.
Den vil kunne klare de fleste spil i en god opløsning, dog vil du med de nyeste krævende spil nok forvente at den kun kar køre det i lav opløsning.
http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5650.23697.0.html
Avatar billede JuulJepen Nybegynder
21. november 2010 - 18:11 #2
tak