Avatar billede kfdk Nybegynder
21. november 2010 - 01:17 Der er 1 kommentar

Konvertering af video så den kan redigeres...

Jeg har en ferie video (super8), som jeg har fået konverteret og lagt på en DVD. Nu vil jeg gerne redigere den, men på DVD'en er der kun en mappe (VIDEO_TS) indeholdende filer med navne som .VOB, .BUP, .INFO.

Hvordan konverterer jeg dette til et format der kan redigeres?
Avatar billede ptj_11 Forsker
21. november 2010 - 01:50 #1
Du importerer filmen i et videoredigeringsprogram, adskiller de forskellige scener/klip, derefter kan du redigere, alt det du lyster.
Når du så er færdig, så laver du en ny film ud af resultatet.
Eksempel på et redigeringsprogram: Power Director
/ptj_11